انتشار رایگان آثار مقام معظم رهبری در فضای مجازی

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1324761


انتشار رایگان آثار مقام معظم رهبری در فضای مجازی.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی، نسخه پی‌دی‌اف آثار مقام معظم رهبری را به صورت رایگان برای علاقه‌مندان عرضه کرده است.

کتاب‌های انتشارات انقلاب اسلامی، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر فرزانه انقلاب، با هدف دسترسی راحت‌تر مخاطبان به این آثار به صورت رایگان در پایگاه اینترنتی این انتشارات عرضه شد.
انتشارات انقلاب اسلامی انتشار آثار گوناگون ایشان را برعهده دارد، در طول سال‌های اخیر کتب متعددی از گزیده‌ بیانات موضوعی، مجموعه بیانات موضوعی، آثار مرتبط با جلسات و محافل ادبی تشکیل شده در حضور معظم له و … را تدوین و منتشر کرده که این آثار مورد استقبال جامعه‌ فرهنگی قرار گرفته است.
انتشارات انقلاب اسلامی با توجه به مشکلات موجود در وضع نشر و توزیع کتاب و خصوصاً گرانی کاغذ که تا حدودی ناشی از آثار تحریم‌های ناعادلانه‌ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران است و با هدف دسترسی آسان ملت شریف ایران به آثار منتشره‌ این انتشارات، به تدریج تمامی این آثار را به صورت پی دی اف و رایگان در پایگاه اطلاع‌رسانی کتب تخصصی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR در اختیار عموم مخاطبان و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.