انتشار فراخوان جشنواره بين‌المللی امام رضا(ع) در سايت «شمس طوس»

گروه فضای مجازی: يازدهمين جشنواره امام رضا(ع) در دو بخش ملی و بين‌المللی، شامل 31 استان كشور و 75 نقطه جهان در پايگاه اينترنتی «شمس طوس» اعلام فراخوان داد.به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، جشنواره بين‌المللی امام رضا(ع) به مناسبت ميلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان علی بن موسی الرضا(ع) از يكم تا يازدهم ذی‌القعده موسوم به «دهه كرامت» در 31 استان كشور و 75 نقطه جهان برگزار می‌شود.

جشنواره امام رضا(ع) تحت نظارت بنياد بين‌المللی فرهنگی‌ ـ هنری امام رضا(ع) فعاليت دارد. اين جشنواره در يازدهمين سال برگزاری خود در دو بخش ملی و بين‌المللی فراخوان خود را منتشر كرده است كه در بخش ملی در 31 استان كشور برگزار خواهد شد.

اين جشنواره در هشت بخش كلی برگزار می‌شود كه شامل بخش‌های علمی و پژوهشی، فرهنگی، هنری، دانشگاهی، سينمايی، مطبوعات و ديجيتال، كودك و نوجوان و بخش ويژه است.

در بخش بين‌الملل نيز 75 نقطه از چهار قاره جهان شامل كشورهای آمريكا، آلمان، اتريش، آرژانتين، اسپانيا، اندونزی، امارات، الجزاير، انگلستان، ايتاليا، برزيل، ژاپن، روسيه، سوئد، هند، نيجريه و … مشاركت خواهند داشت.

همچنين پروژه برگزاری «هفته‌های فرهنگ رضوی» به كمك ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی، كانون‌های پروش فكری كودكان و نوجوانان و سازمان محيط زيست از هفتم ارديبهشت‌ماه به ترتيب در 23 استان كشور برگزار می‌شود.

اختتاميه يازدهمين جشنواره بين‌المللی امام رضا(ع) 25 شهريورماه، همزمان با شب ميلاد مسعود آن امام همام در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و آگاهی از نحوه شركت در هر يك از برنامه‌ها می‌توانند به سايت «شمس طوس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه كنند. همچنين سامانه پيام كوتاه 30007888 به عنوان پل ارتباطی ميان و جشنواره مخاطبان معرفی شده است.
منبع:http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1213855

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.