معرفی نرم‌افزار قرآنی مالتی‌مديای مريم (نسخه3.1)

گروه فضای مجازی: نرم‌افزار قرآنی مالتی‌مديای مريم(نسخه 3.1) می‌تواند نسخه‌ای مناسب برای حفظ و روان‌خوانی قرآن كريم باشد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، از جمله ويژگی‌هايی كه در نرم‌افزار قرآنی مالتی‌مديای مريم(نسخه 3.1) قرار داده شده است، اين است كه اين نرم‌افزار داراى متن كامل قرآن كريم با خط عثمان‌طه است و شامل پنج قرائت ترتيل كامل قرآن با صداى اساتيد قحطانی، الشاطری، هانی الرفاعی، پرهيزكار و منشاوی است. ترجمه شيوا به قلم الهی قمشه‌ای در اين نرم‌افزار يكی از امتيازات آن محسوب می‌شود.

همچنين اين نرم‌افزار، كاربری بسيار ساده‌ای دارد و امكان استفاده همگانی در آن لحاظ شده است. خط بردن و صفحه‌زدن خودكار به زيبايی اين اثر افزوده است. نگه‌داشتن سرخط در اجرای بعدی هم از جمله ويژگی‌های آن است.

گفتنی است، اين نرم‌افزار به صورت پورتابل است و نيازی به نصب ندارد و تنها با كليك بر روی آيكون برنامه اجرا می‌شود كه می‌توانيد با كپی كردن فايل‌های نرم‌افزار در فلش‌مموری، در صورت نياز از آن در محل‌های مختلف كه امكان نصب نرم‌افزار وجود ندارد، استفاده كنيد.

از ديگر امكانات اين نرم‌افزار اجرای آن بدون نياز به لوح فشرده در سيستم رايانه‌ای است و جهت اجرای آن به هيچ نرم‌افزار جانبی ديگری نياز ندارد و همچنين امكان گوش دادن به قرآن در حين كار با ساير نرم‌افزارها، دسترسی آسان به سوره، صفحه و آيه مورد نظر، نمايش آيه در حال تلاوت با رنگی متمايز، امكان محدود كردن تعداد تكرار تلاوت آيات (مناسب برای حفظ و روان‌خوانی قرآن) ديگر قابليت‌های آن به حساب می‌آيد.‌

لازم به ذكر است كه در اين نرم‌افزار، اولين خود‌آموز دو طرفه قرائت قرآن طراحی شده است كه قابليت نمايش متن و ترجمه كنار هم را به كاربر عرضه می‌دارد. كپی كردن متون، قابليت مرور قرآن به صورت صفحه به صفحه و قابليت كليك شدن بر روی هر خط از قرآن كريم و ادامه تلاوت از آن آيه به بعد در به‌وجود آوردن اثری خوب و قابل قبول كمك كرده است.

يادآور می‌شود، پس از دانلود فايل و خارج كردن پوشه از حالت فشرده آن ‌را توسط يك درايو مجازی باز كرده و استفاده كنيد.

برای دانلود نرم‌افزار قرآنی مالتی‌مديای مريم به این سایت مراجعه فرمایید.

http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1205477

 

 

  • 4 stars
    نظر از: معاونت فرهنگی
    1392/01/30 @ 11:39:08 ق.ظ

    معاونت فرهنگی [عضو] 

    بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
    دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد
    بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب
    که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد
    بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا
    ز پشت پرده ی غیبت به ما نظر دارد
    بخوان دعای فرج را به یاد خیمه ی سبزی
    که آخرین گل سرخ از همه خبر دارد

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.