اوضاع منطقه از نگاه ولی امر مسلمين/ اينفوگرافيك

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1308405

گروه سياسی: اينفوگرافيك «اوضاع منطقه» نسخه به‌روز رسانی‌ شده «بحران منطقه» است كه در آن خلاصه‌ای از بيانات رهبر معظم انقلاب درباره اوضاع منطقه كه در چند ماه گذشته توسط ايشان مطرح شده‌، مرور شده است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآنی (ايكنا) پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای با ارائه طرحی اوضاع منطقه از نگاه ولی امر مسلمين را به نمايش گذاشته است.

اين طرح برگرفته از پيام اخير رهبر معظم انقلاب به كنگره عظيم حج است كه در اين وضعيت محنت‌بار كشورهای غرب آسيا و شمال آفريقا را محصول «نقشه شيطانی جبهه استكبار برای مقابله با بيداری و هويت‌يابی مسلمانان» دانستند و راه علاج اين شرايط را «اتحاد و برادری مسلمانان» و «شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌های او» عنوان كردند.

اين اينفوگرافيك نسخه به‌روز رسانی‌ شده اينفوگرافيك بحران منطقه است كه در آن خلاصه‌ای از بيانات رهبر معظم انقلاب درباره اوضاع منطقه كه در چند ماه گذشته توسط ايشان مطرح شده‌اند مرور شده است.

در اين طرح ضمن بررسی وضعيت كشورهای ايران، سوريه، افغانستان، پاكستان، عراق فلسطين، شمال آفريقا، بحرين و ميانمار، به اعلام موضع رهبر معظم انقلاب به تكفيری‌ها و آتش‌افروزی در منطقه پرداخته است.

همچنين رويكردهای رژيم صهيونيستی و آمريكا به اوضاع منطقه و نقشه‌های شيطانی دشمن اشاره شده است.
برای ديدن اينفوگرافيك «اوضاع منطقه» در اين قسمت كليك كنيد!

  • 3 stars
    ثریا
    نظر از: ثریا
    1392/08/06 @ 09:19:51 ق.ظ

    ثریا [عضو] 

    با تشکر . وبلاگ خوبی دارید

  • 3 stars
    ثریا
    نظر از: ثریا
    1392/08/06 @ 09:18:55 ق.ظ

    ثریا [عضو] 

    باغ تشکر

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.