اولين جشنواره وبلاگ‌نويسی «حماسه حضور» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، قرارگاه تاكتيكی فضای مجازی استان قزوين در نظر دارد در سال حماسه سياسی، حماسه اقتصادی و با نزديك شدن انتخابات رياست جمهوری به منظور تحقق حماسه سياسی در انتخابات پيش ‌رو، خنثی‌سازی عمليات روانی و سايبری دشمن در كمرنگ كردن حضور مردم در انتخابات، ايجاد موج وبلاگی و همچنين افزايش فعاليت و نفوذ وبلاگ‌های ارزشی در فضای مجازی، اولين جشنواره وبلاگ‌نويسی را برگزار كند.

حماسه سياسی، حماسه سياسی و انتخاب اصلح، ضعف‌ها و قوت‌های دولت يازدهم، منظور از حماسه سياسی در كلام رهبری، نقش زنان در خلق حماسه سياسی، نقش نخبگان در حماسه سياسی و تبيين نقش رسانه‌های خارجی در تضعيف حماسه سياسی، از موضوعات انتخاب شده در اين مسابقه است.

علاقه‌مندان كه قصد شركت در اين جشنواره را دارند، می‌توانند از تاريخ 14 ـ 24 خردادماه سال جاری برای ثبت‌نام، با مراجعه به حوزه‌ها و پايگاه‌های مقاومت و همچنين پايگاه اينترنتیwww.qbasirat.ir جهت مكاتبه و ارسال آثار از رايانامه blog@qbasirat.ir استفاده كنند.

همچنين مراسم اختتاميه و اعلام برگزيدگان در تاريخ دوم تيرماه برگزار خواهد شد. شايان ذكر است كه وبلاگ‌ها بايد در محيط بلاگفا ساخته شده و از لينك دادن به شبكه‌های اجتماعی مانند فيس‌بوك و توييتر اجتناب شود.

مرتبط بودن فضای وبلاگ با موضوع انتخابی، توليدی و تاثيرگذاری بودن مطالب، سبك بودن و امكانات وبلاگ از معيارهای داوری برای انتخاب آثار برتر در جشنواره وبلاگ‌نويسی «حماسه حضور» انتخاب شده است.

منبع:http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1236169


  • 3 stars
    نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
    1392/03/12 @ 09:36:33 ق.ظ

    موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو] 

    موفق باشید

  • جان نثاری
    نظر از: جان نثاری
    1392/03/12 @ 08:27:13 ق.ظ

    جان نثاری [عضو] 

    ممنون از اطلاع رسانی

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.