برای ترقی بخوانید ثواب به پای خودش میاد


گلچين بخشي ازبيانات  استاد بزرگوار فاطمی نیا :

ماها عادت کردیم همه چیزو برای ثوابش انجام می دیم، خدا رحمت کنه، من استادی داشتم می فرمود که:(دعاها و زیارات را) شما برای ترقی و فهمیدن بخونین، ثواب به پای خودش میاد.

این بد شده که ما اینطوری بار اومدیم، یعنی میخوایم عمره بریم اولین چیزی که به ذهنمون خطور میکنه ثوابشه، میخوایم اعتکاف کنیم، اولین چیزی که خطور میکنه ثوابشه.

اصلا اعتکاف فلسفش چیه عزیزه من؟ اعتکاف از عکف مشتقه، عکوف یعنی یک جا ایستادن، اعتکاف رمز این است که شما همیشه پیشه خدا بمونین، نه اینکه دو روز مثلا بری اونجا، بیای بیرون، حج هم رمزش همینه، عمره رمزش دور خدا گردیدنه، خدا العیاذ بالله جسم نیست که بریم دورش بگردیم. اینو گذاشتن که در ذهن ما بمونه که ما باید دور خدا بگردیم. این حج، رمز دور خدا گردینه.

همه اینها رو ما برای ثوابش انجام می دیم، استادم می گفت: اگه آدم در تابستون برای خنک شدن وضو بگیره وضوش باطله، اما اگه برا خدا بگیره هم خنک میشه هم عملش صحیحه. الان ثواب ما رو بیچاره کرده واقعا.


  • حاتم
    نظر از: حاتم
    1392/09/17 @ 11:54:06 ق.ظ

    حاتم [عضو] 

    با سلام مطالبتان زیبا و مفید است خداوند یاری دهنده شما در مسیر تبلیغ باشد.

  • نظر از: یادگاری
    1392/08/30 @ 02:54:39 ب.ظ

    یادگاری [عضو] 

    سلام علیکم و خدا قوت.ممنونم از حضور سبزتون در وبلاگم .خداوند به شما جزای خیر دهد.واقعا مطلب زیبایی را استاد فاطمی نیا عنوان کرده اند.خداوند عمر بابرکت به همه ی علمای ما عنایت فرماید.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.