نرم‌افزار «پرده عاشورا» ویژه اندروید منتشر شد + دانلود

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1319732

نرم‌افزار «پرده عاشورا» ویژه اندروید منتشر شد + دانلود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برنامه پرده عاشورا ویژه گوشی‌های همراه با قابلیت اندروید توسط پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی راسخون در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

محتوای این نرم‌افزارشامل بخش زیارت است که در آن متن و صوت زیارت عاشورا، متن و صوت زیارت وارث، متن و صوت زیارت ناحیه مقدسه، متن و صوت زیارت اربعین، متن و صوت زیارت حضرت اباالفضل(ع) و متن و صوت زیارت علقمه قرار گرفته است.

معرفت، بخش دیگر این نرم‌افزار است که در معیت حسین (سیره امام حسین(ع)، شعارهای امام حسین(ع)، انصارالحسین(ع) )،  بیرق سرخ (فضیلت، آداب و سیمای زیارت عاشورا)، حنجره‌ کربلا (پاسخ به شبهات و سوالات واقعه عاشورا) و بساط محرم (سیره بزرگان در عزاداری، آداب رفتن به هیئت عزاداری، مراتب عزاداری) از بخش‌های آن است.

مرثیه (ترکیب‌بندهای عاشورایی، اشعار)، بزمگه (گزیده رجز‌خوانی رزمندگان کربلا) و روضه ( گزیده مقتل شهدای کربلا) از بخش‌های منظومه محرم این نرم‌افزار است.

از شرق نیز، دیگر بخش این نرم‌افزار است که شامل پیام‌های عاشورایی(بانک پیامک آماده ارسال) و تزکیه (کلیپ صوتی اخلاقی) است.

خط خون که در آن قسمت‌هایی شامل چهل منزل (سیر حرکت کاروان کربلا)، مشق گریه(گزارش ساعت به ساعت وقایع روز عاشورا) و آینه حقایق، خطبه‌های امام سجاد(ع)و حضرت زینب(س) از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است.

بر مدار حسین(ع) دیگر بخش این نرم‌افزار است که در آن نیز نقشه حرم حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت اباالفضل(ع) قرار گرفته است.

برای دریافت این برنامه به روی لینک دانلود کلیک کنید.

حجم نرم افزار 25.15 مگابایت/برای اندروید 2.1 و بالاتردانلود فایل

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.