برگزاری اردوی علمی فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء المرضیه (س) اصفهان


مدرسه علمیه الزهراء المرضیه (س) اردوی یک روزه علمی فرهنگی در مجموعه ی فرهنگی علی ابن ابیطالب (ع) برگزار نمود. این اردو با حضور معاونت فرهنگی ، آموزش ، پژوهش ، اساتید ، کادر و با مشارکت 50 نفر از طلاب برگزار شد.
اشرف صدر ارحامی مدیر مدرسه علمیه الزهرا المرضیه (س) هدف از برگزاری این اردو را مشارکت گروهی طلاب در زمینه فرهنگی ، علمی و پژوهشی ، ضرورت آشنایی طلاب در زمینه ی سیر مطالعاتی کتب غیر درسی بیان کرد.
در این اردو نشستی با موضوع طلبه ی آرمانی برگزار شد. صدر ارحامی گفت: طلبه بایستی خصوصیاتی داشته باشد که بتواند در جامعه به عنوان الگو برای مردم بوده و ایده آل امام عصر (عج) باشد. وی افزود : ایمان طلبه اولین ویژگی ایست که می تواند تا آخرین لحظه موثر واقع شود و حفظ آن بسیار مهم است . چیزی که ما در حوزه می خوانیم علم است که باید آن را با عمل هماهنگ کنیم .لازمه ی آن هم قرار دادن بایدها و نباید ها در برنامه ی شبانه روزی طلبه است . سپس به دنبال این عقیده ، همه ی طلاب در مورد آنچه باید انجام دهند و آنچه نباید انجام دهند نظرات خود را بیان نمودند و در پایان این نشست 2 ساعته همه طلاب متعهد شدند که از کنون تا 40 روز دیگر به این موارد پایبند باشند.
شایان ذکر است در این اردو نماز جماعت به امامت حجه الاسلام محمد طائبی برگزار شد و با ذکر حدیثی پیرامون اهمیت ماه محرم پایان یافت . امام صادق (ع)فرمودند : “نفس المهموم لنا المغتم لظلمنا تسبیح و همته لامرنا عباده “


 


  • گیلان غرب
    نظر از: گیلان غرب
    1392/08/13 @ 05:13:04 ب.ظ

    گیلان غرب [عضو] 

    سلام بزرگوار
    ممنون از گزارشات زیباتون در پناه حق.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.