انتشار نرم‌افزار بانک جامع عزاداری ویژه محرم

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1310649/

 

 

انتشار نرم‌افزار بانک جامع عزاداری ویژه محرم

گروه فضای مجازی: نرم‌افزار بانک جامع عزاداری ویژه ماه محرم به همت مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نرم‌افزار بانک جامع عزاداری ویژه ماه محرم به مناسبت ماه محرم‌الحرام با بیش از 30 کتاب و مقاله به همت مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان در وبگاه این مرکز منتشر شداین نرم‌افزار به صورت دیجیتال درشش قالب نرم‌افزاری به نام‌های  pdf ، java ،android ، Html epub ،ghb  برای استفاده در رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت‌ها به صورت رایگان بر روی وب سایت  قرار داده شده است.

از مهمترین وی‍‍‍‍ژگی‌های نرم‌افزاربانک جامع عزاداری می‌توان به سهولت کاربرى، وجود محتواهای پاک و مفید، دسترسی به کتاب‌های رایگان، سرعت مناسب نرم‌افزار، امکان جستجو در متن، فهرست و عنوان کتاب‌ها، تغییر فونت دلخواه، تغییر اندازه فونت و اعراب رنگی متن اشاره کرد.

همچنین هدف از انتشار این نرم‌افزار‌ها، در دسترس بودن و آشنا شدن عموم مردم به ویژه جوانان شیعی با شعائر حسینی در سراسر دنیاست.
تا کنون بیش از 10 هزار کتاب و مقاله در 50 هزار نرم‌افزار با 114 موضوع مختلف به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با قالب‌های مختلف نرم‌افزاری بر روی سایت این مرکز بارگذاری و برای استفاده دوستداران و تشنه معارف قرآن و عترت(ع) در سراسر جهان به صورت رایگان قرار گرفته است.

منبع:
www.ghaemiyeh.com

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.