برگزاری اردوی علمی و زیارتی طلاب مدرسه علمیه الزهرا المرضیه (س) اصفهان در شهر کریمه اهل بیت فاطمه ی معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران


همزمان با فرا رسیدن سی و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدرسه علمیه الزهرا المرضیه (س) با همکاری پایگاه بسیج مکتب الزهرا (س) اقدام به برگزاری اردوی سه روزه به شهر قم و مسجد مقدس جمکران نمود.
سر كار خانم اشرف صدر ارحامی هدف از برگزاری این اردو را آشنایی طلاب با فضایل، مناقب و کرامات حضرت حضرت معصومه(س)، ارتباط عاطفی طلاب با امام عصر (عج) و گسترش فرهنگ مهدویت بیان کرد. یکی از برنامه های معنوی این سفر دیدار با آیت الله جعفر ناصری بود.
ايشان فرمودند: انسان ها دنبال رشد و آرامش و دست یابی به مدارج و مراتب عالی تر هستند که خدای متعال اسطوره و الگوهایی را برای این رشد معرفی کرده که در قرآن آمده و آنها اهل بیت علیهم السلام می باشند که بودن آنها و در غیر این چارچوب رشد و تعالی امکان پذیر نیست.
یکی دیگر از سخنرانان در این سفر معنوی دکتر زهرا اخوان صراف عضو هیأت علمی دانشگاه المهدی و دانشگاه قم بود. وی در بیانات خود گفت: آموختن علم شرعی برای هر انسانی واجب است و هر کس باید ترغیب کننده ی علم باشد به خصوص طلاب علوم دینی که مسئولیت و رسالت تبلیغ دین را باید بر عهده داشته باشند.
در پایان این سفر معنوی مدیر مدرسه الزهرا المرضیه (س) اشاره به حدیث شریف عنوان بصری نمود و گفت: دستور از آیت الله قاضی است به همه ی طلاب که توصیه می کنند همیشه این حدیث را همراه خودتان داشته باشید و هفته ای دو مرتبه بخوانید و این حدیث را به زائرین هدیه دادند.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.