گزارش ویژه برنامه ی دهه ی فجر انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه الزهرا المرضیه (س) اصفهان


به مناسبت فرا رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی مدرسه علمیه ی الزهرا المرضیه (س) اصفهان اقدام به برگزاری نشستی با موضوع آثار و برکات انقلاب اسلامی در قرن اخیر با حضور سر كارخانم زهره شیخ حسینی از مبلغین و مفسر جامعه القران نمود.سركار خانم اشرف صدر رحامی هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی طلاب انقلاب اسلامی و پیامد های آن دانست .
سر كارخانم شیخ حسینی افزود : هر کس علم داشته باشد بر دنیا می تواند غلبه داشته باشد،لذا آمریکا و غرب به خاطر همین توان علمی توانستند بر دنیا غلبه پیدا کنند که البته ثروت هم مهم است که آنها بخشی از ثروت و توانشان رااز مکرو حیله به دست آوردند.

وی گفت :سه دهه ای که برای جهان سر نوشت ساز بود خود كامگان پهلوی کشور عقب نگه داشته واجازه ندادند ساده ترین ابزارهای زندگی درایران تولید شود ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران در رتبه ها و مقامات علمی در رتبه ی سیزدهم دنیا ایستاده است.
وی افزود : ایران اسلامی  در داروسازی ،سلولهای بنیادی و نانو تکنولوژی پیشرفت هایی دارد و این در حالی است که در تحریم های شدید اقتصادی قرار گرفته ایم . وی افزود : حکومت ما حکومت دینی است و تلاش دنیا این است که حکومت ما را متلاشی کند و سایت ها ساعت ها فیلم علیه ایران می سازند و بودجه های چند میلیاردی را برای تخریب حکومت اسلامی هزینه میکنند و وظیفه وارثان انقلاب این است که ارزش آن را بدانند و از تهدیدات و شرک اقتصادی دشمن نهراسند. وی افزود : غرب می داند که اگر ایران علم را در دست بگیرد میتواند در دنیا تصمیم بگیرد وآنها بالاتر از انرژی هسته ای از ایران می ترسند و آن روح انقلاب است که در کشورهای عربی طنین اندز شده است وبه همین منظور ست که طرح بمب گذاری در مناطق شیعه نشین را می ریزد که به منظور تفرقه افکنی کند و دشمن فهمیده است که انقلاب اسلامی برای آنها یک خطر بزرگی است و اشتباه آمریکا این است که نمی خواهد ایران اسلامی را به رسمیت بشناسد . شیخ حسینی گفت : فروید هالیوودی در مصاحبه ای گفته بود: من 40 سال است که خاور میانه را مطالعه می کنم و مشکل آمریکا این است که نمی خواهد ایران را به رسمیت بشناسد ولی جهان اسلام دیگر هیچ وقت در کنترل آمریکا قرار نخواهد گرفت چون ایران نمی گذارد در اهداف آمریکا قرار بگیرد و اینها مدیون دو چیز است یکی رهبری هوشمند انقلاب اسلامی و اطاعت بی چون و چرای انقلاب و دفع از ارزشهای آن.
وی در پیان به میتینگ 20 میلیونی عاشورای امسال اشاره کرد و گفت : این میتینگ ریشه در عاشورا و غدیر دارد که دلیل آن محصول انقلاب سلامی است.

  • گفته ها و ناگفته های یک طلبه [عضو] 

    سلام عزیزجانم
    ممنون…
    ان شاالله به زودی قسمت شما و همه ی دوستان بشه…
    به روی چشم…ان شاالله در فرصت های آینده در خدمت شما باشیم.
    یاعلی

  • گفته ها و ناگفته های یک طلبه [عضو] 

    سلام عزیزجانم
    ممنون…
    ان شاالله به زودی قسمت شما و همه ی دوستان بشه…
    به روی چشم…ان شاالله در فرصت های آینده در خدمت شما باشیم.
    یاعلی

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.