برگزاری جشن میلاد کوثر در مدرسه علمیه الزهرا المرضیه (س) اصفهان

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت زهرا اطهر (س) و سلاله پاکش بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) مراسم جشن با شکوهی با حضور مدیر حوزه های علمیه برادران استان اصفهان، مدیر مرکز مشاوره و بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان اصفهان و مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان، مدیران مدارس علمیه اصفهان و با تعداد 400 نفر از طلاب در مدرسه علمیه الزهرا المرضیه (س) برگزار شد.

سرکار خانم اشرف صدر ارحامی مدیر مدرسه علمیه الزهرا المرضیه(س) هدف از برگزاری این برنامه را ارج نهادن به بزرگداشت مقام و شخصیت بزرگوار صدیقه طاهره(س) دانست.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی مدیر حوزه های علمیه برادران استان اصفهان گفت: امسال به نام فرهنگ و اقتصاد، عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده  و حوزه علمیه از مصادیق بارز و شاخصه های مهم فرهنگ دینی است. وی افزود: آنچه مورد هجوم دشمنان است و عزم ملی را می طلبد تا از ارزش های دینی و هویت ملی مان دفاع کنیم فرهنگ به معنای خاص یعنی فرهنگ دینی است که حوزه های علمیه سردمداران این مقوله اند.

وی گفت: خانواده به عنوان یک بنیاد دین مدار که اولین واحد معطوف به مسائل دینی در جامعه می باشد، از مهمترین اهدف دشمنان بوده و برای متزلزل کردن این کانون تلاش شبانه روزی دارند. باطنی تصریح کرد ناخدای کشتی انقلاب و ولی فقیه زمان دشمنی ها را می بینند و هشدار می دهند و ما بایستی وظیفه خود را بشناسیم و در راستای آن گام برداریم.

یکی دیگر از سخنرانان در این مراسم آقای مهدی نیلی پور بود. وی گفت: برخی طرح شبه می کنند که چطور بانوی متعلق به 1400 سال پیش می تواند الگوی زنان و مردان مومن امروز قرار گیرد؟ مدیر مرکز فرهنگی مهدی موعود (عج) برای جواب این شبهه افزود: با توجه به کتاب اسلام و مقتضیات زمان شهید مطهری انسان دارای نیازهای ثابتی در بُعد مادی و معنوی است که تغییر نمی کند و اگر می گوییم حضرت زهرا الگویی برای امروزه هستند به دلیل اصولی است که بر زندگی شان حاکم بوده و این اصول انسانی هیچ گاه کهنه نمی شوند مثلا روشنگری، سخاوت، عقل، حجاب و … وی افزود: حضرت زهرا در تراز معصومین بودند که ما می توانیم به آن بزرگوار اقتدا کنیم .

در پایان این مراسم نماز جماعت با حضور حجه الاسلام و المسلمین ابطحی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان برگزار گردید.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.