برگزاری جلسه سخنرانی با موضوع معرفت به ماه مبارک رمضان

برگزاری جلسه سخنرانی با موضوع معرفت به ماه مبارک رمضان

حوزه علمیه زهرای مرضیه علیهاالسلام به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری جلسه سخنرانی با موضوع معرفت به ماه مبارک رمضان توسط خانم نجمه قاسمی یکی از مبلغین حوزه نمود.

وی بیان کرد ماه مبارک رمضان ماه فضیلت وبزرگی است .با طلیعه این ماه درهای خاصّه ای از رحمت وکرامت الهی به روی مؤمنین باز می شود وآنها به ضیافت بزرگ الهی دعوت می شوند.مهمانی در زمان محدود با گنجایش نا محدود می باشد.یکی از اعمال این ماه روزه می باشد.سوال مهم اینست که علت اصلی روزه چیست؟جوابهای زیادی به این سوال داده شده منتها شاید اصلی ترین جواب این باشد که باید روزه گرفت تا فهمید برخی از دغدغه ها ی زندگی بی پایه واساس است ومانع از سیرانسان به مقصود متعالی می باشد.در این ماه بندگان باید هدف بالایی چون لقاء الله را انتخاب کنند و در راستای رسیدن به این هدف مؤمنین باید محبت الهی را در وجود خود شعله ور سازند وطبق فرمایش بزرگان مسیر این محبت از محبت اهل بیت علیهم السلام می گذرد. برای کسب محبت آل الله باید به آنها شناخت پیدا کرد امام شناسی سرمایه ای بزرگ است تا مؤمنین متوجه باشند به کجا باید نظر کنند وچه کسانی را با چه ویژگیهایی مجرای فیض الهی بدانند . در این مسیر باید مراقب راههای انحرافی هم بود.راهی که با ائمه،معامله یک انسان معمول را می کند وراهی که آنها را تا مقام غلو بالا می برد.در این ماه باید از خدا خواست وتلاش کرد تا معرفت شناخت اهل بیت علیهم السلام را به ما عنایت فرماید.

برگزاری جلسه سخنرانی با موضوع معرفت به ماه مبارک رمضان
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.