تأثیر گفتن بسم الله

عبدالله بن یحیی که از دوستان امیرمؤمنان علی(علیه‌السلام) بود. به خدمتش آمد و بدون گفتن بسم الله بر تختی که در آنجا بود نشست، ناگهان بدن وی منحرف شد و بر زمین افتاد و سرش شکست. امام علی(علیه‌السلام) دست بر سر او کشید و زخم او التیام یافت بعد فرمود: آیا نمی‌دانی که پیامبر(صلی الله علیه و آله) از سوی خدا برای من حدیثی نقل کرد که هر کار بدون نام خدا شروع شود بی سرانجام می‌ماند.
گفتم: پدر و مادرم به فدایت باد می‌دانم و بعد از این ترک نمی‌کنم امام علی(علیه‌السلام) فرمود: در این حال بهره‌مند و سعادتمند خواهی شد.
امام صادق(علیه‌السلام) می‌فرمایند: بسیاری اتفاق می‌افتد که بعضی از شیعیان ما بسم الله را در آغاز کارشان ترک می‌گویند و خداوند آن‌ها را با ناراحتی مواجه می‌سازد تا بیدار شوند و ضمناً این خطا از نامه‌ی اعمالشان شسته شود.

  • نظر از: گنج خانی
    1391/12/27 @ 09:29:09 ق.ظ

    گنج خانی [عضو] 

    بسم الله
    من شنیدم که شما فصل بهاری، آقا / به دل خسته ما صبر و قراری، آقا / عمر امسال گذشت و خبری از تو نشد / هوس آمدن این جمعه نداری، آقا ؟ / در هیاهوی شب عید تو را گم کردیم / غافل از اینکه شما اصل بهاری، آقا.
    با مطلبی با عنوان ” ورود امام زمان اکیدا ممنوع!” بروز هستم و منتظر حضور و نظر گرم و پر مهرتون .
    اللهم عجل لولیک الفرج
    آسمونی باشید .

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.