تقویم اسلامی سال ۹۳ باد صبا + دانلود

%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%db%b9%db%b3-%d8%a8%d8%a7%d8%af-%d8%b5%d8%a8%d8%a7---%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af

گروه فضای مجازی: تقویم اسلامی باد صبا، ابزار کاربردی در قالب تقویم سه‌گانه‌ای است که توسط مؤسسه فرهنگی موج همراه نور، تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تقویم اسلامی باد صبا، یک ابزار کاربردی در قالب تقویم سه‌گانه است که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط مؤسسه فرهنگی موج همراه نور، تولید شده است.
باد صبا، یک تقویم فارسی و اسلامی است که به منظور فرا رسیدن سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی برای سیستم‌عامل اندروید و جاوا تهیه شده است.

این تقویم دارای امکانات و قابلیت‌های بسیاری است که توسط مؤسسه موج همراه به صورت رایگان عرضه شده است.

تقویم اسلامی باد صبا، دارای ویجتی اختصاصی برای نمازگزاران است که اذان را با صدای دلنشینی برای کاربران پخش می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی باد صبا شامل ارائه سه تقویم شمسی، قمری و میلادی، نمایش وقایع ملی و مذهبی تاریخ انتخابی در تقویم، ارائه اوقات شرعی ۱۲۳۵ شهر و قابلیت پخش اذان بصورت خودکار و قبله‌نماست.

از دیگر ویژگی‌های باد صبا می‌توان به ارائه شرح اعمال و ادعیه مرتبط با هر روز، قابلیت درج یادداشت و یادآوری برای هر روز، امکان دانلود و انتخاب موذن دلخواه جهت پخش اذان، تبدیل تاریخ هر تقویم(شمسی، قمری و میلادی) به دیگری و نمایش و اشتراک‌گذاری اطلاعیه‌های مرتبط به هر روز اشاره کرد.

امکان دریافت نسخه اندروید و نسخه جاوا تقویم اسلامی باد صبا برای کاربران فراهم شده است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.