جشنواره الکترونیک «پیشوای مرتضی» برگزار می‌شود

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1399340


 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جشنوارۀ الکترونیک «پیشوای مرتضی» به همت بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مطهری و با محوریت دو کتاب «جاذبه و دافعه علی(ع)» و «سیری در نهج‌البلاغه» اثر استاد مطهری برگزار می‌شود.

این جشنواره از طریق پایگاه شهید مطهری به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی(ع) و تقارن آن با ایام بزرگداشت شهادت استاد مطهری و هفته معلم،‌ برگزار می‌شود.

این جشنواره در شش بخش مسابقه کتاب‌خوانی، وبلاگ‌نویسی، انتخاب جملات ناب، نمودارسازی، تولید کلیپ صوتی و تولید کلیپ تصویری از روز اول اردیبهشت 1393 تا روز 23 اردیبهشت برگزار و نتایج آن در روز ششم خرداد 1393، اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره موضوعات و شرایط شرکت در جشنواره، می‌توانند به پایگاه اینترنتی شهید مطهری motahari.ir مراجعه کنند.

  • نظر از: یادگاری
    1393/02/05 @ 02:17:33 ب.ظ

    یادگاری [عضو] 

    سلام مهربانم. من هم از حضور سبزتان در وبلاگم خوشحال شدم.ماهم هنوز شما را فراموش نکرده ایم و بیاد شمادوست مهربان هستیم.من هم برایتان مثل همیشه بهترین ها را از خدای مهربان تمنا دارم نازنینم.

  • گفته ها و ناگفته های یک طلبه [عضو] 

    سلام خواهرجان
    ممنون از این اطلاع رسانی…
    به روزیم عزیزجان…

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.