جشنواره سراسری وبلاگ‌نويسی «تبيان قم» برگزار می‌‌شود

پیوند: http://www.iqna.ir


گروه فضای مجازی: جشنواره سراسری وبلاگ‌نويسی «تبيان قم» از سوی اداره كل تبليغات اسلامی قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ثبت نام در جشنواره وبلاگ‌نويسی دينی در استان قم آغاز و تا 10 شهريورماه ادامه خواهد داشت.

اداره كل تبليغات اسلامی استان قم با توجه به اهميت شبكه‌های اطلاع‌رسانی فضای مجازی در عصر حاضر و نقش خطير رسانه‌های ديجيتال در انتقال مفاهيم دينی و فرهنگی اقدام به برگزاری جشنواره وبلاگ‌نويسی دينی كرده است.

از اهداف اين جشنواره وبلاگ‌نويسی، می‌توان به تشويق و حمايت از توليد محتوا و تجميع اطلاعات و مفاهيم اسلامی در فضای مجازی، جريان­‌سازی اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و خنثی‌سازی جريان­‌های غلط و انحرافی، ارتقای محتوای دينی ـ فرهنگی با بهره‌گيری از تكنولو‍‍ژی و هنر روز فضای مجازی و شناسايی و معرفی وبلاگ‌نويسان و وبلاگ‌های الگو اشاره كرد.

شركت در اين جشنواره برای تمامی وبلاگ‌نويسان همچون متخصصان و محققان، استادان حوزه و دانشگاه، هنرمندان و عكاسان و وبلاگ‌نويسان شخصی آزاد است.

مهلت ثبت نام تا تاريخ ۱۰ شهريورماه سال جاری است و كاربران برای شركت در اين جشنواره وبلاگ‌نويسی می‌توانند به نشانی www.blogs.qido.ir مراجعه و ثبت نام كنند. وبلاگ‌های برتر در مراسم اختتاميه كه ۱۸شهريورماه برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

دبيرخانه دائمی جشنواره وبلاگ‌نويسی دينی در قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش كوچه شماره ۶، سازمان تبليغات اسلامی استان قم مستقر است. علاقه‌مندان می‌توانند از طريق شماره تماس ۳۲۹۳۵۶۸۵- ۰۲۵ و يا رايانامه blogs@qido.ir و يا مراجعه به وبگاه جشنواره در مورد جزئيات برگزاری آن كسب اطلاع كنند.
برای مشاهده اينجا را كليك كنيد!

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.