حضرت زهرا سلام الله علیها سپربلای امام زمانش بود .

حجت الاسلام فرحزاد گفت: همان طور که حضرت علی علیه السلام بلا گردان پیامبر بودند، حضرت زهرا سلام الله علیها نیز بلاگردان امام علی علیه السلام بود و خود را سپر بلای امام زمانش کرد.
به گزارش مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در جمع نمازگزاران این مکان مقدس در سخنانی با اشاره به تقارن ایام نوروز و فاطمیه اظهار داشت: علامت دوستان و محبین اهل بیت علیهم السلام طبق فرمایش امام رضا علیه السلام این است که در شادی ایشان شاد و در حزن آنان اندوهگین هستند.
وی ادامه داد: یک علامت شیعه و مؤمن بودن نسبت به اهل‌بیت علیهم السلام، رعایت این فرمایش امام هشتم علیه السلام است، دوستی واقعی هنگامی است که در غم و شادی کسی که دوستش داریم شریک باشیم، روح ما شعاع وجود روح امام زمان علیه السلام باشد و هنگامی که ایشان اندوهگین هستند ما نیز باید ناراحت باشیم.
استاد حوزه علمیه قم افزود: سنت‌های پسندیده ایام نوروز منافاتی با عزاداری ندارد، صله رحم و گره گشایی از فامیل و بستگان در این ایام از آداب اسلامی است و می‌توان در کنار عزاداری برای حضرت زهرا سلام الله علیها، به این امور نیز پرداخت.
فرحزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیان امام زمان علیه السلام که فرمودند مادرم حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی من است، تصریح کرد: دوازده امام، نماینده خدا بر خلق هستند و در روایات مختلف آمده است که حضرت فاطمه سلام الله علیها حجت بر امامان است.
وی ادامه داد: همان طور که حضرت علی علیه السلام بلا گردان پیامبر بودند، حضرت زهرا سلام الله علیها نیز بلاگردان امام علی علیه السلام بود و خود را سپر بلای امام زمانش کرد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.