حملات شديد سايبری به وب‌سايت‌های بسيج در آستانه انتخابات

گروه فضای مجازی: با توجه به نزديك شدن ايام انتخابات، حملات سايبری به وب سايت‌های بسيج و در راس آن‌ها، پايگاه اينترنتی بسيج (Basij.ir) شدت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا)، با آغاز دور جديد فعاليت‌های بسيج از ابتدای سال جديد در زمينه خلق حماسه سياسی و حماسه اقتصادی در كشور و حضور گسترده بسيجيان در عرصه نبرد سايبری، معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسيج مستضعفين اعلام كرد: با توجه به نزديك شدن ايام انتخابات، عوامل استكبار جهانی دور جديدی از حملات سايبری را به وب سايت‌های بسيج و در راس آنها پايگاه اينترنتی بسيج Basij.ir شروع كرده‌اند.

گفتنی است حملات سايبری فوق در قالب يك حمله اينترنتی توزيع شده از آی‌پی‌های (IP) متعدد مربوط به كشور لهستان است كه از ابتدای رصد اين حملات، اقدامات دفاعی از سوی معاونت فاوای بسيج انجام شده است.

اين حملات كه همچنان ادامه دارد با مانيتورينگ لحظه‌ای، تشكيل تيم‌های اجرايی ويژه و اقدام برای خنثی‌سازی و مقابله با حملات توسط نيروهای سايبری بسيج كنترل و دفع می‌شود.

لازم به ذكر است طبق پيگيری بعمل آمده از مبادی مربوطه، عاملان حملات سايبری از كشور لهستان به چندين جای مختلف كشور در حال حمله هستند كه تاكنون به موفقيت چشمگيری دست نيافته‌اند.

از ابتدای سال جاری تاكنون، سازمان بسيج مستضعفين و در راس آن سردار نقدی رياست اين سازمان با بررسی دقيق و تبيين فرمايشات مقام معظم ولايت برای ايجاد و خلق حماسه سياسی و حماسه اقتصادی اقدام كرده‌اند.

ايشان در همين راستا برگزاری انتخابات با حضور حداكثری، امن و ايمن در انتخابات را در خلق حماسه سياسی اعلام كرده است. همچنين اصلی‌ترين حماسه سياسی در عرصه جهانی را شناساندن ظلم و جنايات آمريكا به دنيا و نمايش پوشالی بودن قدرت آمريكا معرفی كرده‌اند كه برخی سخنرانی‌های سردار نقدی طی يك ماه اخير بويژه افشای توطئه‌های دشمن در پروژه كشته‌سازی‌ باعث واكنش‌های شديد و عصبی دشمنان و رسانه‌های وابسته شده است.

بسيج مستضعفين اين حملات و واكنش‌ها را نشانی از عملكرد صحيح رسانه‌ای در راستای اجرای فرامين مقام معظم ولايت حضرت امام خامنه‌ای می‌داند و اميدوار است بتواند در زمينه خلق حماسه سياسی و حماسه اقتصادی همانطور كه در ترويج اقتصاد مقاومتی موفق بوده است، پيشتاز باشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.