حوزه، ظرفيتی برای نشر فرهنگ شهادت و مقاومت در سوريه است

گروه خبرنگاران افتخاری / امیرمحسن سلطان‌احمدی: سفير سوريه در جمهوری اسلامی ايران گفت: روحانيت و حوزه علميه قم می‌تواند در پايه‌گذاری ارزش‌های دينی چون فرهنگ شهادت و مقاومت در ميان مردم سوريه نقش زيادی ايفا كند.
به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، عدنان محمود، سفير سوريه در جمهوری اسلامی ايران در ديدار با حجت‌الاسلام والمسلمين حسينی‌نژاد،‌ نائب‌التوليت آستان مقدس قم كه در حرم مطهر برگزار شد،‌ با ابراز خرسندی از حضور خود در حرم حضرت معصومه(س) اظهار كرد: امروز استكبار جهانی به دنبال ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه است كه حضور در سوريه نيز در اين راستا است.
وی با بيان اينكه در جنگی كه استبكار در سوريه به راه انداخته است، تمامی راه‌های سياسی، نظامی،‌ رسانه‌ای و … به كار گرفته شده است، تصريح كرد: البته آنچه كه خطری بزرگ در سوريه به شمار می‌رود،‌ تحريف معارف دينی است كه استكبار همت مضاعفی در اين عرصه به كار گرفته است.
سفير سوريه در جمهوری اسلامی ايران با اشاره به تلاش دو ساله استكبار برای شكست حاكميت سوريه و اعزام تروريست‌ها از بيش از 40 مليت به اين كشور گفت: آنچه كه موجب ماندن نظام سوريه شده است، ايمان مردم و اتحاد و يكپارچگی است.
وی در ادامه به نقش روحانيت در حفظ نظام سوريه اشاره كرد و گفت: روحانيت می‌تواند مردم سوريه را از كشف حقايق و توطئه‌های دشمنان آگاه و دشمنان واقعی را به آن‌ها معرفی كند.
عدنان محمود خاطرنشان كرد: روحانيت و حوزه علميه قم می‌تواند در پايه‌گذاری ارزش‌های دينی چون فرهنگ شهادت و مقاومت در ميان مردم سوريه نقش زيادی ايفا كند.
وی در پايان با اشاره به تلاش غرب در معرفی كردن ايران اسلامی به عنوان دشمن مردم سوريه، خاطرنشان كرد: مردم بايد بدانند كه تلاش استكبار از ايجاد اين جنگ در سوريه، منحرف كردن و غافل كردن مردم از دشمن اصلی كه همان رژيم صهيونيستی است،‌ است.
يادآور می‌شود، ‌عدنان محمود، سفير سوريه در جمهوری اسلامی ايران در ادامه مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) را زيارت كرد.

منبع:

http://www.iqna.ir

 

       

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.