دستاورد رمضان را حفظ كنید

در روز عيد، مسلمانان بايد به خود بنگرند و ببينند كه از ضيافت الهى در ماه مبارك رمضان، چه استفاده و بهره‌يى برده‌اند. ماه رمضان، ماه خودسازى و تقواست. آيا با روزه و با عبادات در آن ماه شريف، توانسته‌ايم بر خودمان چيزى اضافه كنيم و خويش را بسازيم، يا نه؟ امروز به اين حساب رسيدگى كنيد، و اگر ديديد كه در ماه رمضان دستاوردى پيدا كرده‌ايد، سعى كنيد آن را در طول سال حفظ كنيد.
۱۳۶۹/۰۲/۰۷

  • 5 stars
    نظر از: alzahra-mo
    1392/05/16 @ 11:50:09 ق.ظ

    alzahra-mo [عضو] 

    سلام :خدا قوت
    طاعاتتان مقبول حضرت حق!التماس دعا


    الحاقیات:
    • 15-36.jpg -   ضمیمه یافت نشد!

  • نظر از: یادگاری
    1392/05/15 @ 12:15:48 ب.ظ

    یادگاری [عضو] 

    سلام علیکم!من هم از لطف بی دریغ شما در مورد وبلاگم ممنونم. بیش از حد ما رو مورد لطف و محبت خود قرار دادید.شما هم وبلاگ زیبایی دارید.امیدوارم مشکل اینترنت مدرسه حل بشه و ما بتونیم هر روز حضور سبزتون رو در کوثر بلاگ از راه دور حس کنیم.من که واقعا خدای بزگ رو به خاطر چنین دوستان خوبی شکر گزارم.در هر حال امیدوارم ما رو از دعای خیر خودتون فراموش نکنید. عید فطر رو هم پیشاپیش خدمت شما تبر یک می گویم .ان شاءالله امتیاز کامل بندگی رو در این ماه عزیز از خدای مهربان دریافت کنیم.دلتون دریایی.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.