دستور عربستان برای تغییر پرچم بحرین؟!!!

 

به گزارش خبرگزاری مقاومت اسلامی، عربستان به کشتار، هتک حرمت مقدسات و سرکوب قیام مردمی بحرین بسنده نکرده است ودر اقدامی جدید، به حکومت آل خلیفه دستور داده است تا پرچم بحرین را که اینک به نمادی مردمی تبدیل شده ، تغییر دهد!

بعد از میدان لؤلؤ بحرین که پس از تبدیل شدن به نماد مقاومت و قیام مردم بحرین از سوی حکومت آل خلیفه تخریب شد، حکومت آل سعود پیشنهاد تغییر پرچم را به حکومت آل خلیفه داده است.

مقامات سعودی در این دستور خود به مقامات بحرینی تاکید کرده اند که نمایندگان و هیئت‏های اعزامی عربستان در دیدارهایی که در نقاط مختلف جهان دارند، با اعتراض افرادی مواجه می‏شوند که پرچم بحرین را حمل می‏کنند و به سیاستهای عربستان در سرکوب مردم بی دفاع بحرین اعتراض می‏کنند.

گفته می‏شود که این پیشنهاد به مجلس بحرین که اینک از نمایندگان شیعه خالی شده، ابلاغ شده است تا در این مورد تصمیم ‏گیری کند.

از سوی دیگر “قاسم الهاشمی” فعال بحرینی مقیم لندن و عضو ائتلاف جهانی حمایت از ملت بحرین با اشاره به دخالت‏های آشکار عربستان در امور بحرین اظهار داشت: نیروهای سعودی وارد بحرین شده اند تا برای همیشه در این کشور باقی بمانند و این به معنای واقعی کلمه اشغال محسوب می‏شود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.