راه‌اندازی سامانه جامع پیامکی مهدویت

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1358314

مسعود دریس در گفت‌وگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) گفت: به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) سامانه پیامک جدیدی در پرتال مهدویت ایجاد شده است.

وی افزود: از این به بعد کسانی که علاقه‎مند به دریافت پیامک‎‏های روزانه مهدویت هستند به ویژه در حوزه سبک زندگی مهدوی، تربیت نسل منتظر، وظایف فرد منتظر و…، می‎توانند عدد 313 را به 201114 پیامک کنند.

معاون بنیاد مهدی موعود(عج) تصریح کرد: علاقه‎مندان به فرهنگ مهدویت می‎توانند با ارسال این پیامک هر روز، درس‎هایی از فرهنگ متعالی مهدویت را مرور کنند.

وی ادامه داد: همچنین اولین سامانه بزرگ پاسخ به شبهات مهدویت نیز به مناسبت سالروز امامت امام زمان(عج) در این سامانه راه‎اندازی شده است.

معاون بنیاد مهدی موعود(عج) اظهار کرد: علاقه‎مندان می‎توانند سوالات خود را به شماره 300013 ارسال و پاسخ‎های خود را از کارشناسان بنیاد مهدی موعود(عج) و مرکز تخصصی مهدویت حوزه دریافت کنند.

وی در پایان از از عضویت 4000 نفر در سه روز اول راه‎اندازی سامانه جامع پیامکی مهدویت خبر داد و گفت: استقبال از این سامانه در میان مخاطبان بیش از حد انتظار ما بود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.