شوخی​ای که مقام معظم رهبری را خنداند





موسی قربانی عضو این فراکسیون در بازخوانی خاطراتش از دوران نمایندگی در مجلس هشتم، به یکی از این دیدارها اشاره کرد و گفت: نوروز 89 با روحانیون مجلس در 30 فروردین خدمت مقام معظم رهبری رفتیم. یکی از نمایندگان به حرف​های رئیس​جمهور در مورد کنترل موالید اشاره کرد و پرسید که نظر رهبر معظم انقلاب چیست؟

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در یک جلسه عمومی در اواخر سال 90 به این موضوع اشاره​ کردند، نقل این خاطره را بلامانع دانست و ادامه داد: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان روحانی مجلس گفتند که کنترل جمعیت به آن شدت را قبول ندارند و پیشنهادشان هم این بود که دخترانتان را عروس کنید، پسرانتان را داماد کنید….

قربانی افزود: من هم پریدم وسط حرف ایشان و به شوخی گفتم «بخصوص که امسال هم سال “همت مضاعف” است»! و ایشان آنقدر خندیدند که نتوانستند حرفشان را ادامه دهند و گفتند والسلام علیکم!

نماینده قائنات که امسال به سفر حج رفته بود در پاسخ به این سوال که چه چیزی برای همکارانتان سوغات آوردید؟، با خنده بلندی به شوخی گفت:نماینده​ها الهی کوفته بخورند! من را از بالا {جایگاه هیات رئیسه} به پایین آوردند، سوغاتی هم برایشان بیاورم!! پشیمان شدم از آن همه زعفرانی که برایشان از مشهد آورده بودم!

گفتنی است موسی قربانی از دوره مجلس هفتم عضو هیات رئیسه مجلس بود اما در دو سال پایانی مجلس هشتم، از سوی نمایندگان به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب نشد.
  • نظر از: میرعسی خانی
    1391/05/09 @ 10:33:21 ق.ظ

    میرعسی خانی [عضو] 

    بودجه کنترل جمعیت امسال حذف شد البته دیگر مذاق خانواده ها تغییرکرده وکمتر کسی حاضراست بیشتر از یک اولاد داشته باشه . در هر صورت تغییر فکر افراد کار سختیه…

  • 5 stars
    نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
    1391/04/18 @ 12:02:01 ب.ظ

    موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو] 

    وقتی لبخند رو لب آقا می بینم خیلی ذوق می کنم - کلی روحیه می گیرم

  • 3 stars
    فاطمه سلجوقی
    نظر از: فاطمه سلجوقی
    1391/01/15 @ 03:10:29 ب.ظ

     

    سلام
    جالب بود
    موفق باشید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.