عرضه کتاب «تأثیر دعا بر معرفت» در بازار نشر

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News

عرضه کتاب «تأثیر دعا بر معرفت» در بازار نشر

گروه خبرنگاران افتخاری/ نظام مشرفی‌نبی کنی: کتاب «تأثیر دعا بر معرفت» تألیف فاطمه سادات حسینی و سیدمحمد حسینی توسط انتشارات علمی ـ فرهنگی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برخی از عقل‌گرایان به نقش استدلال‌های نظری یعنی باورها در تصمیم‌گیری‌ها تأکید کردند و از نقش استدلال‌های عملی یعنی احساس‌ها و عواطف غفلت ورزیدند.

فعل دعا و ارتباط با خدا نوعی گرایش فطری و کشش قلبی به سوی خداست که عاملی عاطفی و غیرمعرفتی محسوب می‌شود. دعا کردن ساده‌ترین روش ارتباط با پروردگار است. دعا کردن یعنی درخواست کردن، اظهار تمایلات و مشاوره با خدای خود؛ اما بیشتر ما دعا کردن را برای تشکر از خدا، رفع ضرورت‌ها و تنگناها انجام می‌دهیم.

دعا کردن باید با وجودی سراسر از آرامش و به دور از التهاب و تنش صورت گیرد. دعا باید از دل و جان برخیزد تا بر دل نشیند و باید از سر اخلاص باشد نه از سر اجبار. در این کتاب مؤلفان سعی دارند درباره تأثیر دعا بر شکل‌گیری باورهای انسان و اعتقادات او و همچنین فرایند ساحت معرفتی و عقیدتی انسان تحقیق کرده‌ و نقش دعا را به صورت عملی و نظری بررسی کرده‌اند.

یادآور می‌شود، کتاب «تأثیر دعا بر معرفت» در تیراژ دو هزار نسخه و با قیمت 18 هزار تومان توسط انتشارات علمی ـ فرهنگی منتشر شده است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.