لازمه ولایتمداری ما نسبت به امام زمان گذشت از جان است


حجت‌الاسلام حسین ماندگاری از اساتید حوزه علمیه و اخلاق در یادواره علما و 430 شهید شهرستان نکا در مصلی این شهرستان اظهار کرد: تنها آرزوی ظهور کفایت نمی‌کند و باید در این راستا خودمان را تربیت کنیم و باید شرایط تربیت را نیز در خود فراهم کنیم.
وی یادآور شد: امروز دعای ندبه، کمیل و زیارت در جامعه فراوان شده است و به همان مقدار نیز گناه در حال افزایش است و باید مراقب باشیم که این ندبه‌ای‌ها و کمیلی‌های ما در دام گناه گرفتار نشوند و شرایط بد گناه را برای جامعه بازگو کنیم و روشنگری انجام دهیم.
حجت‌الاسلام ماندگاری خاطرنشان کرد: گذشت از مال، گذشت از آبرو، گذشت از عزیزان و گذشت از جان لازمه ولایتمداری ما نسبت به امام زمان (عج) است و باید در اعمال و رفتار خود بنگریم که تا چه اندازه می‌توانیم برای امام زمان خود از این موارد بگذریم. شهدا با مجاهدت در راه خدا و با معامله کردن جان خود، انقلاب ما را به جایگاه رفیع و ارزشمند رساندند و اکنون ما باید ادامه دهنده راهشان باشیم.


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.