مسابقه وبلاگ‌نويسی با موضوع «عفاف و حجاب» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: مسابقه وبلاگ‌نويسی با موضوع «عفاف و حجاب» و «امر به معروف و نهی از منكر» از سوی واحد فرهنگی - اجتماعی سپاه ناحيه رودسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مسابقه وبلاگ‌نويسی «عفاف و حجاب» و «امر به معروف و نهی از منكر» تا 30 خردادماه، ادامه داشته و در سالروز ميلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) برندگان مشخص خواهند شد.

جوانان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار و مطالب خود را در زمينه عفاف و حجاب و همچنين امر به معروف و نهی از منكر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به تمامی حوزه‌های مقاومت بسيج سطح شهرستان رودسر ارائه كنند.

با توجه به اينكه دشمنان و معاندين نظام برنامه‌های گسترده‌ای برای به انحراف كشاندن نسل جوان انقلاب دارند، تقابل با توطئه‌های نرم آنان توسط جوانان از اهداف برگزاری اين مسابقه اعلام شده است.

شركت‌كنندگانی كه در اين مسابقه بهترين و مناسب‌ترين موضوعات را در مباحث ياد شده ارايه دهند، جوايزی از سوی واحد فرهنگی-اجتماعی سپاه ناحيه رودسر همزمان با نيمه شعبان سالروز ولادت حضرت قائم(عج) روز جهانی مستضعفان به آنان اهداء خواهد شد.

منبع:www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1243275

  • فاطمیه جلفا
    نظر از: فاطمیه جلفا
    1392/03/27 @ 08:54:43 ب.ظ

    فاطمیه جلفا [بازدید کننده]

    سلام
    موضوع خوبی است
    قابل توجه اونهایی که فکر می کنند حجاب محدودیت است، باید بدانندکه حجاب محدویت بعد حیوانی انسان است واین امر باعث شکوفایی وظهور بعد روحانی انسان می شود .
    موفق باشی
    باآرزوی سربلندی شما
    فاطمیه جلفا

  • مدرسه علميه حضرت فاطمه الزهراء سلام الله عليها آمل [عضو] 

    سلام علیکم!
    اعیاد شعبانیه مبارک!
    منتظر حضور سبزتان هستیم…
    مدرسه ی علمیه ی حضرت فاطمه الزّهراء سلام الله علیها شهرستان آمل

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.