نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی برگزار می‌شود

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1339477

نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ میلاد ﺑﺎ ﺳﻌﺎدت ﻋﺎﻟﻢ آل ﻣﺤﻤﺪ‌(ص) ﺣﻀﺮت ﻋلی ﺑﻦ ﻣﻮﺳی اﻟﺮﺿﺎ‌(ع) و ﺣﻀﺮت ﻓﺎﻃﻤﻪ ﻣﻌﺼﻮﻣﻪ‌(س) و ﻫﻤﺰﻣﺎن ﺑﺎ دﻫﻪ کراﻣﺖ ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) سپاه محمد رسول الله‌(ص) تهران بزرگ، نهمین جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی را به صورت ملی و بین‌المللی ﺑﺮﮔﺰار می‌کند.

عمل به منویات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در حوزه جنگ نرم و ترویج فرهنگ ناب رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه امام رضا‌(ع)، شناسایی، معرفی و حمایت از تولید‌کنندگان آثار فاخر علمی، فرهنگی، هنری و ادبی در قالب وبلاگ مرتبط با فرهنگ رضوی از اهداف این جشنواره است.

این جشنواره در دو بخش مستقل وبلاگ‌های ملی و وبلاگ‌های بین‌المللی  برگزار می‌شود. تبیین سبک زندگی امام رضا‌(ع)، مدگرایی از دیدگاه امام رضا(ع)، سبک زندگی رضوی و اوقات فراغت، اخلاق شهروندی در سبک زندگی رضوی، الگوی اقتصادی خانواده در سیره امام رضا‌(ع)، افزایش جمعیت از منظر امام رضا(ع)، تغذیه در زندگی امام رضا(ع)، سبک زندگی رضوی و معاشرت‌های انسانی و شادی و نشاط در سیره امام رضا(ع) از جمله موضوعات پیشنهاد شده برای این شرکت در این جشنواره است.

داوری در دو بخش محتوایی و فنی با در نظر گرفتن 100 امتیاز برای هر بخش توسط کارشناسان و گروه ارزیابان مربوطه انجام می‌گیرد و مبنای کسب امتیاز شامل هر دو بخش ‌است.

مهلت ثبت نام و ارسال آثاراز یکم آذرماه آغاز شده و تا یکم تیرماه 93 ادامه دارد. زمان برگزاری جشنواره نیز دهه کرامت (‌4 شهریور تا 14 شهریور 93) خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین نحوه امتیازدهی و داوری این جشنواره  به سایت اینترنتی valiasr.ghasam.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ‌‌02173256484 و73256464-021 تماس حاصل کنند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.