پی آمد های بی اعتنایی به نماز


فاطمه (س) از پدربزرگوارش نقل می نماید که فرمود: فاطمه جان ! مردان و زنانی که نماز راسبک می شمارند خداوند آنان را به پانزده خصلت مبتلا یشان میگرداند که شش تای آنها در دنیا گریبانشان را میگیرد وسه تای انها در هنگام مرگ و سه تای دیگر در قبر و سه تای باقی مانده در روز قیامت ، زمانی که از قبر به پا می خیزند .

اما آن شش کیفری که دردنیا به آنان میرسد:
1-خداوند برکت راازعمرشان برمیدارد .2-برکت ازثروت آنان بر داشته می شود .3 -فروغ صالحین از سیمای آنان محو می گردد.4-سایر اعمال انان نیزپذیرفته نیست. 5-دعایشان بالا نمیرود وقرین اجابت نمیگردد.6-پرتو دعای نیکان بر آنان ، نتابد وآنان مشمول “دعای ابرار ” نگردند.
آن سه خصلتی که هنگام مرگ به آنان می رسد:

1- خوارو ذلیل ازدنیا میروند.2-گرسنه قبض روح می شوند . 3-تشنه ازدنیامی روند،به گونه ای که اگرآبهای دنیا به کامشان بریزند ،عطش آنان برطرف نمی گردد.

آن سه پی آمدی که در قبر دامنگیر آنان می شود:

1-خداوند،فرشته ای را درقبر بر آنهامی گمارد تا آنان را بیازارد.2-خداوند ، قبر را بر آنها تنگ می گرداند.3- قبر شان تاریک خواهد بود.

آن سه وبالی که در رستاخیز ، شامل حالشان می شود :

1- خدا ، ملکی را مامور می کند تا آنان را در حضور مردم به چهره بر زمین بکشند .2-درهنگام حساب ، با شدت مورد حسابرسی قرار می گیرند.3- خداوند ، نگاه مهربانانه ی خود رااز آنان دریغ می دارد و آنها را پاک نمی گرداند وبرای آنان است عذاب دردناک.



  • 5 stars
    نظر از: مریم
    1393/04/03 @ 09:15:25 ب.ظ

    مریم [عضو] 

    مطلب جالب وبجایی بود ممنون دوست عزیز
    بروزم ومنتظر حضورتون


    الحاقیات:
    • 0_728599001281762219_.jpg -   ضمیمه یافت نشد!

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.