آمریکا میفهمد۱۱هزار موشک آماده شلیک یعنی چه؟




ایران در صورتی که مورد کوچکترین تعرضی واقع شود در همان دقایق اولیه ۱۱ هزار موشک را به سوی اسرائیل و منافع آمریکا در منطقه شلیک می کند.

سرلشکر زکریا حسین رئیس پیشین آکادمی عالی مصر ضمن بیان مطلب فوق به العالم گفت: در صورت هرگونه درگیری، منافع آمریکا در همه جای خاورمیانه در معرض تهدید و حمله خواهد بود.

وی اضافه کرد: آمریکا نیز به این واقعیت باور دارد که ایران عراق نیست و در صورت درگیر شدن با ایران، تمام منافعش در منطقه در معرض تهدید و حمله قرار خواهد گرفت.

رئیس اسبق آکادمی عالی مصر خاطرنشان کرد: در نتیجه سیاست بسیار موفقیت آمیزی که مسئولان و مردم ایران در پیش گرفتند و توانایی بسیار بالای این کشور در اداره نزاع با لجبازترین قدرت ها یعنی آمریکا و رژیم اسرائیل، ایران توانست بحران را اداره و آن را در محورهایی مشخص و معین هدایت کند.

وی افزود: ایران از قدرت بازدارندگی نظامی بالایی برخوردار است که از در اختیار داشتن موشک ها، ناوچه ها و دیگر امکانات و ورود به عرصه فن آوری های فضایی و همچنین برگزاری رزمایش های متوالی و موفقیت آمیز ناشی می شود. در آخرین رزمایشی که ایران انجام داد سه موشک قاره پیما را با موفقیت آزمود.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی محدوده

  • نظر از: الزهرا (س) نصر
    1390/12/21 @ 11:18:45 ق.ظ

    الزهرا (س) نصر [عضو] 

    ایران پیشرفت نظامی بالایی داره .امریکا جرات حمله نداره

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.