اعلام اسامی كتب مهدويت كتابخانه ديجيتال «نور»

پیوند: http://www.iqna.ir

گروه فضای مجازی: پايگاه كتابخانه ديجيتال نور 200 عنوان كتاب با موضوع مهدويت و امام زمان(عج) را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بين المللی قرآن (ايكنا)، به روز كردن پايگاه كتابخانه ديجيتال نور با موضوع مهدويت با هدف تسهيل در امر پژوهش و تحقيق محققان و مهدی‌پژوهان صورت گرفته است. اين كتب به زبان‌های فارسی و عربی درباره شخصيت حضرت صاحب الزمان(عج) بوده كه به صورت رايگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

«مهدی (ع) كيست؟»، «مهدويت در منظر امام خمينی(ره)»، «غيبت و مهدويت در تشيع اماميه»، «امامت و مهدويت»، «دادگستر جهان»، «پيشگوئی‌ها در علائم آخر الزمان»، «راه مهدی(عج)»، «سيمای جهان در عصر امام زمان(عج)» از سرخط‌های كتب موجود در پايگاه نورلايب به شمار می‌رود.

«مكيال‌المكارم در فوائد دعا برای حضرت قائم عج‌الله(ترجمه)»، «ترجمه كتاب الغيية»، «هزار و يك نكته پيرامون امام زمان(عج)»، «بررسی تطبيقی مهدويت در روايات شيعه و اهل سنت»، « عصر‌الظهور (عربی)»، «حياة‌الامام المنتظر المصلح الاعظم»، «ماذا قال علی عليه السلام عن آخر الزمان«الجفر‌الأعظم» »، «بشارة‌الإسلام فی علامات المهدی عج» از عناوين كتب مهدوی است.

« لواء الانصار: شيوه‌های ياری قائم آل محمد»، «أصالة المهدوية فی الإسلام فی نظر اهل السنة و الجماعة»، «مكيال المكارم در فوائد دعا برای حضرت قائم عليه السلام»، «المهدی الموعود المنتظر عند علماء اهل السنه و الاماميه»، «ترجمه الامام المهدی(عج) فی اعيان الشيعه» و… از ديگر عناوين موجود در پايگاه اينترنتی كتابخانه ديجيتال نور(www.noorlib.ir) است.

شرايط استفاده از اين كتب با عضويت در سايت امكان پذير است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.