انتشار نسخه دیجیتال کتاب «حمله حیدری»

%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%c2%ab%d8%ad%d9%85%d9%84%d9%87-%d8%ad%db%8c%d8%af%d8%b1%db%8c%c2%bb

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، امکان دریافت نسخه دیجیتال «حمله حیدری»، مشتمل بر توصیف شجاعت و رشادت و از خودگذشتگی حضرت علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) در وبگاه مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان فراهم شده است.

کاربران برای دریافت این نسخه دیجیتال می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

کتاب «حمله حیدری» نوشته «بمانعلی کرمانی» برای نخستین‌بار در شش قالب نرم‌افزاری به نام‌های pdf ، java ،android ،Html epub،ghb برای استفاده در رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت‌ها به صورت رایگان بر روی وب‌سایت مرکز به نشانی www.ghaemiyeh.com قرار داده شده است.

عناوین اصلی نسخه دیجیتال، شامل معرفی برخی منظومه‌های موسوم به حمله حیدری و سرایندگان آنها، هذا کتاب حمله؛ در وصف آفرینش موجودات، در تعریف ساقی‌نامه؛ مکالمه رسول خدا(ص) با فاطمه بنت اسد، رفتن فاطمه بنت اسد به بیت‌المقدس، نعت حضرت امیرالمؤمنین(ع)؛ در وصف اعجاز امیرالمؤمنین(ع)، در ذکر تولد علی(ع) در بیت‌الحرام و… است.

آمدن دیو خدمت نبی و شرح حال، ذکر سخن گفتن حضرت امیر با سلمان، در ذکر نجات دادن حضرت امیرالمؤمنین سلمان را از دست شیر، ذکر داستان دشت ارژنه، ذکر داستان رفتن خواجه کائنات و خلاصه موجودات به معراج و خاتم دادن به حضرت امیر‌المؤمنین(ع) از دیگر سرفصل‌های این کتاب به شمار می‌رود.

  • رضایی
    نظر از: رضایی
    1393/04/22 @ 09:46:24 ب.ظ

    رضایی [بازدید کننده]

    سلام. با آرزوی قبوای طاعات و عبادات. من شدیدا به این کتاب نیاز دارم و نتونستم نسخه دیجیتالش رو از وبگاه قائمیه اصفهان تهیه کنم لطفا کمکم کنید. خیلی ممنون.

  • نظر از: رحیمی
    1392/12/18 @ 08:10:14 ق.ظ

    رحیمی [عضو] 

    با سلام

    گاهی فکر می کنیم تنها وظیفه ما در قبال دین ایمان و تسلیم قلبی است…

    گاهی فکر می کنیم با یک نماز اول وقت و رعایت حجابی همه خلاءهای معنویمان پر می شود…

    گاهی فکر می کنیم حسابی آدم حسابی هستیم…
    ..
    ..
    اما ببینیم قرآن از “الذین آمنوا” چه خواسته است.

    منتظر شما هستیم.
    یا علی

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.