برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی سال حماسه سياسی و اقتصادی

گروه فضای مجازی: با توجه به نامگذاری سال 1392 به نام سال حماسه سياسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، مسابقه وبلاگ‌نويسی در همين رابطه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مسابقه وبلاگ‌نويسی با توجه به نامگذاری سال 1392 به نام سال حماسه سياسی و حماسه اقتصادی از سوی پايگاه اينترنتی راسخون برگزار می‌شود.

از جمله محور‌های پيشنهادی برای اين مسابقه، می‌توان به حماسه سياسی، بررسی علل نام‌گذاری، چگونگی تحقق اهداف و …، حماسه اقتصادی، بررسی علل نامگذاری، چگونگی تحقق اهداف و …، بررسی آيات و احاديث در موضوعات بالا، انتخابات رياست جمهوری پيش‌رو، اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی و در نهايت آسيب‌شناسی و ارائه راهكارهای مفيد در زمينه‌های ذكر شده اشاره كرد. تاريخ برگزاری اين مسابقه از اول ارديبهشت تا پانزدهم خردادماه سال جاری اعلام شده است.

برخی از اهداف برگزاری مسابقه، تشريح اهداف و علل نامگذاری سال بعنوان حماسه سياسی و اقتصادی، بررسی و ارائه راهكار برای تحقق اهداف رهبری در نامگذاری سال، مشاركت وبلاگ‌نويسان راسخون و ايجاد همكاری در محيطی پويا، بالا بردن سطح آگاهی كاربران، افزايش سطح كيفی و كمی وبلاگ‌های راسخون است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر درباره اين مسابقه به لينك زير مراجعه كنند.

منبع:

http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1216611

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.