برگزاری نشست سیاسی «انقلاب چهل ساله » با سخنرانی آقای سید روح الله رفعتی پور

برگزاری نشست سیاسی «انقلاب چهل ساله » با سخنرانی آقای سید روح الله رفعتی پور

نشست سیاسی «انقلاب چهل ساله » با سخنرانی آقای سید روح الله رفعتی پور کارشناسی سیاسی مجتمع آموزشی امیرالمؤمنین علیه السلام با حضور کادر، اساتید و طلاب در مدرسه علمیه خواهران زهرای مرضیه سلام الله علیها اصفهان برگزار شد.

آقای رفعتی پور با اشاره به دستاوردهای این نظام فرمود در سالهای گذشته هفت دقیقه وقت لازم بود تا ایران بتواند تلاویو و حیفا را بزند ولی الان سه دقیقه وقت کافی است قبل از اینکه آمریکا و اسرائیل بتوانند عکس العملی نشان دهند . به عنوان مثال چند ماه پیش که محل اجلاس سران حزب دمکرات کردستان را زدند قرار بود صبح عملیات انجام شود ولی دستور عملیات ظهر صادر شد  به دلیل نبود دو تن از فعالان حزب در جلسه؛ و به محض ورود آنها به اجلاس عملیات انجام شد و این نشان دهنده ی توانائی و اقتدار اطلاعاتی ایران است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفتهای نظامی ایران بیان داشت که ضریب خطای موشکهای ایران به شش متر رسیده است و این نشان دهنده ی اقتدار نظامی ایران است. وی اشاره کرد که با وجود فشارهای اقتصادی و شرایط نابسامان اقتصاد کشور در تولید ناخالص ملی رتبه 18 دنیا هستیم. منتها فشارها از سمتی به مردم وارد می شود که مردم این فشارها را حس کنند.

این فعال سیاسی با بیان بسته شدن بسیاری از مراکز تولید گوشت داخلی و توزیع گوشتهای وارداتی عنوان کرد که بسیاری از اتفاقات دارای منشأ داخلی می باشد وتعمدی است.

وی همچنین با بیان اینکه مبنای بسیاری از شعارهای زمان انقلاب قرآنی بوده و از آیات نشأت گرفته، افزود شعارهای استقلال آزادی و یا نه شرقی و نه غربی همه در قرآن آمده است. در آیه 37 سوره نور خداوند ویژگی های انقلاب اسلامی را گفته و بیان شده هدف انقلاب اقامه ی حاکمیت دینی باشد.

وی همچنین افزود با یک نگاه اجمالی به اتفاقاتی که از اول انقلاب تا الان رخ داده به این پی می بریم که جز فضل خدا چیزی در کار نیست از بنی صدر تا جنگ و تحریم و مشکلات اخیر، و یاری خدارا به وضوح می توان دید.

برگزاری نشست سیاسی «انقلاب چهل ساله » با سخنرانی آقای سید روح الله رفعتی پور
برگزاری نشست سیاسی «انقلاب چهل ساله » با سخنرانی آقای سید روح الله رفعتی پور
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.