
رسانه متناسب با دین ...
ابلاغ پیام در گفتمان دینی از سه عنصر بهره می برد: ابتدا محتوای پیام، سپس قالب انسانی متناسب با پیام و همچنین رسانه متناسب با محتوای پیام.
از این رو رسانه های مدرن برای تبلیغ پیامهای مدرن طراحی شده اند، اما این رسانه ها زبان گویایی برای ابلاغ پیامهای معنوی دین نیستند و از این رو اگر بخواهیم به صرف دراختیار داشتن ابزارها و تکنیکهای رسانه ای نوین موفق به انتقال پیامهای دینی شویم باید هماهنگی بین عناصر را بیش از پیش برقرار سازیم.
نسخه قابل چاپ | ورود نوشته شده توسط صدرارحامی در 1391/01/22 ساعت 12:21:31 ب.ظ . دنبال کردن نظرات این نوشته از طریق RSS 2.0. |
1391/01/23 @ 11:30:11 ق.ظ
الزهرا (س) نصر [عضو]
آقای رسانه ملی ما که شده پیام بازرگانی !
1391/01/22 @ 09:36:34 ب.ظ
موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو]
ممنون - خدا قوت