رسانه متناسب با دین ...

ابلاغ پیام در گفتمان دینی از سه عنصر بهره می برد: ابتدا محتوای پیام، سپس قالب انسانی متناسب با پیام و همچنین رسانه متناسب با محتوای پیام.

از این رو رسانه های مدرن برای تبلیغ پیامهای مدرن طراحی شده اند، اما این رسانه ها زبان گویایی برای ابلاغ پیامهای معنوی دین نیستند و از این رو  اگر بخواهیم به صرف دراختیار داشتن ابزارها و تکنیکهای رسانه ای نوین موفق به انتقال پیامهای دینی شویم باید هماهنگی بین عناصر را بیش از پیش برقرار سازیم.


  • نظر از: الزهرا (س) نصر
    1391/01/23 @ 11:30:11 ق.ظ

    الزهرا (س) نصر [عضو] 

    آقای رسانه ملی ما که شده پیام بازرگانی !

  • 5 stars
    نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
    1391/01/22 @ 09:36:34 ب.ظ

    موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو] 

    ممنون - خدا قوت

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.