نرم‌افزار فریادرس منتشر شد

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/News/1320489


نرم‌افزار فریادرس منتشر شد

جواد وصالی، مدیر بخش بازرگانی شرکت نرم‌افزاری اندیشه مبنا، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به تولید نرم‌افزار فریاد‌رس اظهار کرد: این نرم‌افزار با محوریت آشنایی با امام زمان(عج) برای خانواده‌ها در 10 بخش منتشر شده است که می‌توان به بخش‌هایی همچون زندگینامه امام عصر(عج)، نائبان امام در غیبت صغری، روزگار طلایی، بیش از 30 داستان مالتی مدیا در خصوص امام مهدی(عج)، گنجینه آیات و احادیث در خصوص بقیه‌الله(عج)، نوا و نماهای دلنشین ادعیه و زیارات مناجات، مداحی و مولودی، شعر و سرود و دکلمه اشاره کرد.

وی افزود: آشنایی با مکان‌های منسوب به امام زمان
مطالبی جذاب و متنوع درخصوص امام زمان(عج) برای کودکان شامل داستان، سرود، سرگرمی، زندگینامه، مقالات متنوع در خصوص زنان در عصر ظهور، پرسش و پاسخ و شبهات با موضوع مهدویت
دانستنی‌های متنوع(مهدویت در ادیان، علائم ظهور، انتظار، تشرفات خدمت به امام عصر) و توقیعات ناحیه مقدسه از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

مدیر بخش بازرگانی شرکت نرم‌افزاری اندیشه مبنا تصریح کرد: این نرم‌افزار دارای بخشی به نام کتابخانه بوده که مشتمل بر کتب و مقالات متنوع در خصوص امام عصر(عج) است.

وی تصریح کرد: نرم‌افزار فریاد‌رس به همت شرکت نرم‌افزاری اندیشه مبنا با بهای 10 هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

  • گفته ها و ناگفته های یک طلبه [عضو] 

    سلام جانم
    بنده نجمه مولوی ام از حوزه مجتهده امین(ره)…
    سلام گرم و صمیمی ما را خدمت خانم بهرامی عزیز هدیه کنید … آرزوی موفقیت میکنم برای شما نگارنده مطالب این وبلاگ و همچنین برای خانم بهرامی بزرگوار…
    یاعلی

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.